office@centaer.com

Aktuális cikkeink

14 dec 2018

Gyulai Tibor vendégei voltunk: esettanulmányok Timitől a tudásmenedzsment műhelyen

A KM Expert Tudásmenedzsment szervezésében, “Játékosítás a szervezeti tanulásban” címmel workshopon vehettek részt a téma iránt érdeklődők a minap szerdán. A teltházas rendezvénynek a Lexmark adott otthont, ahol a hallgatók gamification szakértőktől hallhattak prezentációkat, illetve tehették fel kérdéseiket, oszthatták meg véleményüket, nem utolsó sorban ismerkedhettek más cégek tudásmenedzsment gyakorlataival. Gyulai Tibor bevezetőjében elmesélte, hogy 14 éves – iskolában németes – kisfia az online játéktérben eltöltött idő alatt szórakozva, játszva, észrevétlenül jobban megtanult angolul, mint azt tantárgyként tanuló társai. Ez a hatásmechanizmus teszi egyre sikeresebbé a gamification programokon keresztüli tanulást nagyvállalati környezetben is.

Damsa Andrei /pszichológus, kutató, gamification szakértő, a Játékos Lét Kutatóközpont szakmai vezetője, valamint a Digitális Jólét Koordinációs Központ vezető-helyettese/ arra adott kiváló példákat, hogy iskolarendszerekbe miként volt sikeresen beilleszthető a gamification módszertan a diákok könnyebb és élvezetesebb tanulása érdekében.

 

 

Ezt követően Vécsey Zsadány / ALEAS Simulations, Inc. alapító partnere/ a “FLIGBY” (“FLOW is Good Business” projekt rövidítése) „komoly játékot” mutatta be a résztvevőknek. A FLIGBY egy kísérletezésre bátorító tanulási folyamat. Nem elmondunk valamit, amit aztán számon kérünk, hanem valós helyzeteket szimulálunk, amelyekkel kezdeni kellene valamit. A játékszabályok úgy vannak kialakítva, hogy a saját tapasztalatok alapján előbb-utóbb megszülessen a felismerés: a munkatársak Flow-állapota jelentős mértékben növeli a szervezeti teljesítményt.

 

 

Az esemény záró előadásaként Szabó Timi adott elő nagyvállalati esettanulmányainkból. Olyan projectek tanulságairól szólt, melyek során a „munkatársak egy online, jutalmazás alapú, személyre szabott környezetben élték meg mindennapjaikat, ahol a személyes és vállalati érdekek összeértek.”
A KingAER egy üzleti alkalmazás, ami a gamification módszertanra építve éri el a motiváció növekedését, ezzel segítve a vállalatokat a digitális átalakulásban és újfajta, élményt nyújtó munkahelyek kialakításában.

Rendszerünk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést a weboldalunkon, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. További információ

A sütik (Cookie) kis szövegfájlok, melyeket a webhely az oldalaira látogató felhasználó számítógépén, illetve mobilkészülékén tárol el. A sütik segítségével a honlap bizonyos ideig megjegyzi az Ön műveleteit és személyes beállításait (pl. a felhasználói nevet, a nyelvet, a betűméretet és a honlap megjelenítésével kapcsolatos többi egyedi beállítást), így Önnek nem kell azokat újra megadnia minden egyes alkalommal, amikor honlapunkra ellátogat, vagy az egyik lapról átnavigál egy másikra.

Bezárás